Алдағы екі жылда теміржол құрылысында 3 мыңнан астам жұмыс орны пайда болады

Алдағы екі жылда теміржол құрылысында 3 мыңнан астам жұмыс орны пайда болады

09.02.2025 14:27:11 528

«Болашақта Қазақстан Еуразия құрлығының маңызды көлік торабы болуы керек. Ол үшін темір жол инфрақұрылымын дамытуды және отандық машина жасау салаларын жаңғыртуды жалғастыру қажет»
Қасым-Жомарт Тоқаев, Қазақстан Республикасының Президенті
2024 жыл Қазақстанның теміржол машина жасау зауыттары үшін өндіріс көлемі бойынша рекордтық жыл болды: 124 локомотив, 2562 жүк вагоны және жүк вагоны. Өндірістің өсуі жылжымалы құрамды жаңартуға және импортқа тәуелділікті азайтуға мүмкіндік берді.
Жыл сайын миллиондаған жолаушылар ел аралайды,
теміржол машина жасау кәсіпорындары жұмыс орындарын ашады, өңірлерді дамытады және Қазақстанның экономикалық әлеуетін арттырады.
Елдегі теміржол жолдарының ұзындығы 21 мың шақырымды құрайды, оның бойымен 21 миллионнан астам жолаушы тасымалданды 10 жылда Қазақстанда 600-ге жуық көлік жаңартылды. 2024 жылы «Қызылорда-Семей», «Астана-Көкшетау», «Павлодар-Алматы», «Павлодар-Түркістан», «Жезқазған-Алматы-Атырау» және «Атырау» бағыттарында тасымалдау сапасын арттыруға мүмкіндік беретін 143 жаңа вагон, оның ішінде отандық өндірістер пайдалануға берілді. 2025 жылы тағы 226 вагон келеді деп күтілуде, бұл флоттың тозуын 44-тен 38%-ға дейін төмендетеді және жолаушыларға қолайлы жағдай жасайды.
Жаңа вагондар заманауи климаттық бақылау жүйелерімен, жақсартылған дыбыс оқшаулауымен және ыңғайлы ұйықтау орындарымен жабдықталған, бұл оларға көліктің жақсырақ қызмет көрсетуімен ғана емес, сонымен қатар көлік құрылымының дамуымен де ыңғайлырақ қашықтықта жүруге мүмкіндік береді.
жұмыс орындарын құру арқылы жұмыспен қамту. Салада 60 отандық кәсіпорын жұмыс істейді, оларда 8 мыңға жуық адам жұмыс істейді. 2024 жылы Астана, Қостанай және Екібастұз қалаларында 215 адамды жұмыспен қамтамасыз ететін жаңа өндіріс орындары ашылды.
Алдағы екі жылда Қазақстанда 3000 жаңа жұмыс орнын құруға мүмкіндік беретін 12 инвестициялық жоба жүзеге асырылады. Сала жұмысшыларының орташа жалақысы қазірдің өзінде 440 мың теңгені құрап, мамандарға сұраныс артып келеді. Өнеркәсіп шамамен 3500 жаңа персоналды қажет етеді. Салаға қажетті мамандарды даярлау 39 жоғары оқу орны мен 39 колледжде жүргізілуде.
2024 жылы теміржол құрылысына 23,2 млрд теңге инвестиция тартылды. Жылжымалы құрам өндірісінің көлемі 5 есеге өсті, бұл жаңа зауыттарды іске қосуға және импортқа тәуелділікті азайтуға мүмкіндік берді.
2025 жылы Атырау облысында жүк вагондары шығарылады. Зауыттың жобалық қуаты жылына 6000 бірлік. 20 миллиард теңге инвестиция тартылып, 180 жұмыс орны ашылады.
Биыл Жамбыл облысында жобалық қуаттылығы жылына 50 бірлік болатын локомотивтерге қызмет көрсету зауыты іске қосылады.
Солтүстік Қазақстан облысында платформалық вагондар мен жолаушылар вагондарының өндірісі басталады, сондай-ақ жыл сайынғы өнімді тасымалдауға арналған өндірістің екінші кезеңі басталады.
2025 жылы Қарағанды ​​облысында Атырауда доңғалақ жинақтары мен локомотив тіреуіш арқалықтары шығарыла бастайды.
2028 жылға қарай Қазақстанда жаңа буын жүк электровоздары пайда болады, оларды өндіру қолданыстағы үлгілерге қарағанда 40% арзан және 20% тиімдірек болады 24. Қазіргі уақытта 1100 шақырым жаңа жолдар салынуда, оның ішінде Достық-Мойынты да, бұл учаскенің өткізу қабілетін 5 есеге арттырып, халықаралық транзитті жақсартады. Алматы айналма темір жолы өңірдің теміржол желісіне түсетін жүктемені азайтады, ал Дарбаза-Мақтаарал оңтүстік өңірлерде жаңа көлік қатынасын жасайды.
Сонымен қатар, Қызылжар мен Мойынты стансалары арасында темір жол салу жоспарлануда, бұл халықтың ұтқырлығын арттыруға және Қазақстандағы көліктік логистика өндірісін жеңілдетуге мүмкіндік береді %, бұл сыртқы жабдықтауға тәуелділікті азайтады. Жаңа кәсіпорындардың ашылуы бізге ел ішінде көбірек вагондар, локомотивтер мен құрамдас бөлшектер шығаруға мүмкіндік береді, бұл темір жол көлігін сенімді әрі қолжетімді етеді.
Қанат Шарлапаев, ҚР Индустрия және құрылыс министрі:
«Қазақстанның теміржол саласы рекордтар жаңаруда. Өткен жылдың соңындағы 124 локомотив, 2565 жүк вагоны және 122 жолаушылар вагоны – бұл жай ғана цифр емес, экономикалық өсу, жаңа жұмыс орындары мен Қазақстандағы қуатты индустрия, соның ішінде тәуелсіздігімізді. Бүгінде біз рекордтық вагондар мен локомотивтер шығарумен шектеліп қалмаймыз, біз отандық өнеркәсіптің болашағын құрып жатырмыз.»
Бұл шаралардың барлығы қазақстандықтардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған: жаңа пойыздар ыңғайлы тасымалдауды қамтамасыз етеді, жаңа зауыттар аймақтар тұрғындарын жұмыспен қамтамасыз етеді, инфрақұрылымды жаңғырту саяхат пен бизнес үшін көбірек мүмкіндіктер ашады.

Ақпарат көзі : https://www.gov.kz/memleket/entities/mps/press/news/details/931189